Budapestről valameddig Ázsiába

2016. július 16. 12:47 - Powerpill

37. nap - Holtpont

Khuzir - 2016.07.13

Ma volt egy holtpont mindkettőnknél, mivel délután 1-kor keltünk, és egész nap hullák voltunk. Jó ötlet volt egy nappal tovább maradni, mert a buszon biztosan összeestem volna.

Kimentünk a partra ejtőzni, mert szép napos volt az idő, bár hűvös volt. Én gondoltam, még nem elég büdös mindenem, úgyhogy vettem még egy füstölt halat, mert meg akartam kóstolni, milyen, amit másfajta eljárással füstölnek. A tegnapelőtti meleg-füstöléses nekem sokkal jobban ízlett, de ez sem volt azért túl szar, de a változatosság kedvéért mindenem úgy bűzlött utána, hogy egész életemben füstölt halat ettem volna. Mivel terveim szerint nem nagyon fogok már erre járni, így igazából nem bánom az egészet.

Megint le kell írnom itt, hogy ha valakit erre fújna a szél, meg ne szálljon a Nikita nevű helyen, mert bár a legszebb és legjobb helyen fekvő szálláshely Khuzirban, a vacsora eddig kivétel nélkül gyenge közepes, vagy szar volt, és nem volt a fél fogunkra sem elég a 4(!) fogás, továbbá az internet kb fél órát működött a 3 nap alatt, amit itt töltöttünk, így kicsaptam a botrányt, mivel le is fizettetnek érte, ahogy azt kell. A honlapon igazi szibériai élményt ígérnek, ami lehet, hogy igaz is. Az ágy rövid és olyan puha, hogy reggel a tündőnkből kell a rugókat felköhögni, a meleg víz meg elfogy fél zuhany után. Ezzel nem is lenne baj, ha nem kérnének érte szálloda árakat, míg a többi hely ennek a feléért megkapható. Mindezek tetejébe kaptunk egy olyan szomszédot, aki valahogy a WC lehúzását nem tanulta még meg, bár volt vagy 60 éves, és ma már másodszorra fogadott egy szép nagy darab kula a slóban. Este kiírtam, hogy „flush it motherfucker”, amiből kisebb üvöltözés kerekedett, de nem velem. Elképzelni nem tudom, kivel pörölhetett.

Történések tekintetében a nap ennyi volt. Este még elmentünk sétálni, ami közben összefutottunk egy francia házaspárral, akik egy egyéves körtúrán vannak szafari jeep-el Franciaországból indulva fel Nordkappra, onnan Oroszországon és Mongólián keresztül vissza az összes „sztán” országon és Iránon át Európába. Lefotóztam az útvonaltervüket, lehet, hogy ellopom egyszer még.

wp_20160713_16_03_30_pro.jpg

Holnap irány vissza Irkutszkba

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonvizen.blog.hu/api/trackback/id/tr958893226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Budapestről valameddig Ázsiába
süti beállítások módosítása