Budapestről valameddig Ázsiába

2016. május 30. 15:26 - Powerpill

Mínusz 8. nap - Táskák táskában

2016.05.30 - Budapest, Magyarország

 

Ma reggel ébredés után elhatároztam, hogy megírom az első valamire használható blogposztot. Miután a program véglegesnek tűnik Indiáig, és már csak az oroszok szarakodnak a vízummal, vehetjük úgy, hogy minden összeállt. Sok (vonat-, busz-, komp-) jegyet megvettem, foglaltam szállásokat, de ezekről majd a napi bejegyzésekben fogok írni. Ma azt szeretném megmutatni, hogyan sikerült az elkövetkezendő 6 havi életemet belezsúfolni egy 70 literes hátizsákba.

2 éve eltöltöttem 2 hetet Afrika déli részén, ahova egy 120 literes táskával mentem, ami azóta megadta magát, így ideje volt venni egy újat. Mivel ott bebizonyosodott, hogy teljesen felesleget egy ekkora hátizsákot cipelni, elvégre nem pakolok bele sem 'féldisznót', sem az egész szekrényemet, így egy 70 literesre esett a választásom. Túl sokat költeni sem akartam, meg nem is szempont, hogy kitartson nyugdíjas éveimig, ezért a Quechua lett a befutó. Az egész vásárlásra nem is érdemes szavakat vesztegetni, mert bár tudom hogy az igazi hardcore túrázók napokat tudnak elkölteni a válogatással, és rengeteg apróság szerepet játszik a választásban, én csak végigszaladtam a Decathlonban és beledobáltam mindent a kosárba, amire azt éreztem, hogy kelleni fog.

Amikor elkezdtem pakolni, rájöttem eddigi útjaim során mitől kaptam agyfaszt kb másfél nap után. Ez pedig az, hogy miután egyszer szépen bepakolsz mindent a táskába, az első dolog kivétele után borul a rendszer és egy olyan őskáosz alakul ki, ami két hétig rummal elviselhető még, de hosszabb távon infarktushoz, vagy komoly alkoholfüggőséghez vezetne. Elkezdtem hát itthon összekukázni régi neszeszeres táskákat, amikbe aztán belezsúfoltam az egyes élethelyzetekben szükséges dolgokat. Így lett kis konyhás, fürdőszobás, elektronikai, stb szekcióm. Összerakva valahogy így néz ki:

wp_20160530_12_42_51_pro_1.jpg

 

Ez minden, amit viszek. 10db póló összegurigázva, ugyanennyi zokni, és alsógatya van a szürke és a fekete zsákokban, szabadon pedig egy macinaci, rövidgatya, pulcsi, flip-flop és egy mikroszálas törülköző. Van továbbá egy hálózsákom, egy vízhatlan pokrócom, esernyőm, esőkabátom és az ami még rajtam lesz: farmer, cipő, stb. Mi egyébre lenne még szükség? Ez is bőven elég.

Ami a táskákat illeti, így mutatnak kirámolva:

wp_20160530_13_10_57_pro_1.jpg

- Gyógyszeres táska, amiben főleg a fosásos témára koncentráltam,de van ott ragtapsztól elkezdve az altatón át az orrcseppig minden

- Konyha táska, ami igazából csak tányérból, evőeszközből, szemeteszsákból, kézfertőtlenítöből, pár alap fűszerből és egyéb apróságokból áll. Egy bárkést is beleraktam, mert bort valahogy kell nyitni.

- Kozmetikai táska, hogy ne nézzen ki és főleg ne bűzölögjön az ember, mint valami barlanglakó. A részletekbe nem mennék bele, mindenki nézzen be a fürdőszobájába.

- Elektronikai táska a különböző töltőkkel, zsinórokkal, valamint egy energia bankkal, átalakítóval és egy extra telefonnal, ami ki tudja, mire kellhet.

- Fényképezős táska, aminek csak azért lett létjogosultsága, mert kb félig üres volt a hátizsákom, miután mindent belepakoltam. Ez remek szolgálatot fog még tenni a napi dolgok tárolására, mint valami férfi retikül, amikor a hátizsák nem lesz velem.

- Mindenes táska, amiben olyan dolgok vannak, amik függetlenül a fentiektől kellhetnek, pl naptej, füldugó, szúnyogspray, fejlámpa, stb

Hát a teljesség igénye nélkül ennyi, ami velem jön, de biztos lesz még 1-2 apróság ami az elkövetkező héten eszembe jut. Végül is nem valami isten háta mögötti helyre megyek, szóval, ha valami kimradna, ott a bolt, meg lehet venni útközben.

Június 7-én éjfélkor aztán irány Varsó, hogy kezdetét vegye ez az előre nem látható idejig tartó túra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonvizen.blog.hu/api/trackback/id/tr528760550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Budapestről valameddig Ázsiába
süti beállítások módosítása