Budapestről valameddig Ázsiába

2016. június 24. 23:13 - Powerpill

18. nap - Putyinisztán

Moszkva - 2016.06.24

Moszkvában annyi luxusautót láttam egy nap alatt, mint Monte Carlóban. Kezdjük azzal, hogy mi tényleg egy suttyónak kinéző ház pincéjében lakunk. Innen feljőve a ház parkolójában balra áll egy Bentley, jobbra egy Porsche és Mercedes hegyek. Ha ilyen egy sutyerák ház parkolója, milyen lehet egy gazdag házé? Hát biztos nem semmi, mert napközben szinte az összes luxusmárkából láttam minimum egyet, még egy Maybachot is.

moscow_69.jpg

A nap egyébként lassan indult, mivel nem sikerült korán kelni, így csak dél környékén értünk el a Buljakov házhoz, amit meg akartam nézni, de nem tudom, miért. Még most sem tudom, mivel ránéztem, elsétáltunk előtte, és kb ennyi nyomot is hagyott bennem.

A nap többi részében látottak azért jobban tetszettek. Bár Lenin ma eltávon volt, így nem sikerült meglátogatnom, de a Vörös tér és Putyin közvetlen kis környezete azér elég keményen néz ki. Mivel ma ballagás volt a városban, és ezt ugye pont a Kremlben kell játszani, sajnos csak rövid időm volt bebarangolni a falak belsején levő területet. Sok látnivaló nincsen, csak templomi dolgok, amik engem végtelenül taszítanak, de azért sikerült bemennem mindegyikbe 1-2 percre. Ezt is láttuk, jó volt. Jöjjön egy kötelező moszkvai kép:

Amúgy komolyan elkezdtem tartani tőle, hogy Pekingben egyedül leszek, mert az összes kínai itt van. Elképzelhetetlen számban képviseltetik magukat Moszkvában is, nam csak Pétervárott. Úgy meg tudnak szállni egy templomot, hogy szerintem a keresztények istene sem férne oda be és inkább legyink egyet és hagyja a helyet a picsába. Ezt gondolom, meg kell szoknunk, mert ez a jövő, náluk a pénz.

A Kreml (ahova csak én mentem be) és a vörös tér után elmentünk egy retró szovjet témájú étterembe ebédelni, ami nincs messze innen. Bár több éttermük is van állítólag a városban én ezt tudom ajánlani:  http://moscow.varenichnaya.ru/. A kajájuk nem kimagasló, de nagyon jó áron van, és a lokáció is szuper.

moscow_107.jpg

moscow_56.jpg

moscow_115.jpg

moscow_46.jpg

moscow_98.jpg

Ezután még egy gyors séta a Gum-ban, majd irány haza és jühet a megérdemelt pihenés meg a feles torma vodka, amibe sikerült egy üzletben belefutnom.

Holnap pihenőnap Moszkvában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonvizen.blog.hu/api/trackback/id/tr768838204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Budapestről valameddig Ázsiába
süti beállítások módosítása